Публікації
23/07/2020
Ви вирішили продавати товари онлайн і обираєте назву для магазину. Це одночасно назва на сайті і доменне ім’я, яке індексуватиме пошукова система та агрегатори. Дамо декілька юридичних порад для вдалого вибору назви інтернет-магазину...
07/07/2020
У попередній статті ми розповіли про стандарт доказування «баланс вірогідностей» при доведенні збитків. Позивач має знайти докази розміру доходу порушника або суми упущеної вигоди позивача. Чи є шанс стягнути збитки, якщо докази не дозволяють встановити точний розмір шкоди, а причинно-наслідковий зв'язок не очевидний...
22/06/2020
Стаття доступна англійською мовою
11/06/2020
Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.
11/06/2020
Під час ввезення в Україну носіїв та обладання, придатного для відтворення, імпортер має сплатити збір за приватне копіювання. Кінцевим платником цього збору є покупець пристрою (смартфону, телевізора чи флешки). Раніше держава встановлювала ставки збору, але після реформи 2018 р. це повноваження отримала акредитована організація колективного управління (ОКУ)...
03/06/2020
Ухвали про відмову в забезпеченні позову мовчать про те, чому суд вирішив, що припущення позивача необґрунтоване. Це питання про «ймовірне порушення» і те, як оцінити достатність доказів непоправної шкоди, якщо не буде судової заборони. Адвокати не акцентують увагу, а судді – не вказують, який стандарт доказування застосували...
18/05/2020
Стаття доступна англійською мовою
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.