Коментар доступний англійською мовою
Опубліковано: Ukrainian Law Firms. A Handbook for Foreign Clients, липень 2017 р.
Автор: Владислав Подоляк
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.
11/06/2020
Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.
26/03/2020
Рецепт ідеального порушення торговельної марки (ТМ) в Інтернеті: одна фізична особа реєструє домен, друга – оплачує хостинг сайту, третя особа дає покупцям реквізити картки для передоплати, а четверта – відправляє товар поштою. Чому ідеальне? Кожний із перерахованих учасників вчиняє частину порушення...