Публікації
04/03/2021
Стаття доступна англійською мовою
11/02/2021
Однією із найгарячіших тем у спорах між ОКУ та закладами, де звучать фонограми є момент вилучення прав. Таких справ сотні, але Верховний Суд ще не висловився щодо цього питання. ОКУ може збирати винагороду за будь-які фонограми, доки правовласник не вилучив права із управління ОКУ. У Законі України «Про ефективне управління …» (Закон 2415) не вказано, з якого моменту права є вилученими. Є лише фраза: «у разі подання правовласниками заяви про вилучення організація зобов’язана протягом шести місяців з дня отримання таких заяв», яку по-різному тлумачать сторони...
27/10/2020
Уявіть позов до власника онлайн кінотеатру з неліцензійними фільмами про стягнення доходу від реклами. Або ситуацію, коли особа, яка використала чужу комерційну таємницю, виплачує отриманий нею дохід. Спробуйте застосувати ст. 22 Цивільного кодексу України: упущена вигода не може бути меншою, ніж дохід порушника...
23/07/2020
Ви вирішили продавати товари онлайн і обираєте назву для магазину. Це одночасно назва на сайті і доменне ім’я, яке індексуватиме пошукова система та агрегатори. Дамо декілька юридичних порад для вдалого вибору назви інтернет-магазину...
07/07/2020
У попередній статті ми розповіли про стандарт доказування «баланс вірогідностей» при доведенні збитків. Позивач має знайти докази розміру доходу порушника або суми упущеної вигоди позивача. Чи є шанс стягнути збитки, якщо докази не дозволяють встановити точний розмір шкоди, а причинно-наслідковий зв'язок не очевидний...
22/06/2020
Стаття доступна англійською мовою
11/06/2020
Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.