Стаття доступна тільки в російській версії
Ринок Aftermarket, березень 2013
Автор: Олександр Мамуня
Що нового?
Найважливіша аналітика у вашій пошті.
11/06/2020
Навіть якщо ви не прихильник «Apple», точно бачили як виглядають їхні фірмові магазини. Інтер’єр асоціюється із брендом, тому компанія докладає зусиль аби зареєструвати цей дизайн як об’ємну торговельну марку (Європейський суд справедливості розглядав це питання в 2014 р. у справі C421/13). Якщо конкуренти почнуть імітувати дизайн, компанія зможе не лише перешкодити цьому, але і стягнути збитки.
16/02/2015
Дана інформація буде актуальною для усіх компаній-правовласників, які вже розвивають власну франчайзингову мережу, та для підприємців, які планують придбати комплекс прав і стати одним із мережевих закладів.