МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
Зустріч Президента України та Президента Кіпру: підписання двосторонніх угод
4 липня 2011 року Президент України, пан Янукович, зустрівся з Президентом Кіпру, паном Христофіас, у Києві. За всю історію двосторонніх відносин між країнами це перший візит Президента Кіпру до України. Обидва Президенти наголосили на необхідності поглиблення співробітництва між обома країнами. Зокрема пан Янукович схвалив створення Посольства Кіпру в Україні та наголосив на важливості двосторонніх торгівельних та економічних відносин. Пан Христофіас, в свою чергу, запевнив, що Кіпр буде підтримувати українські проєвропейські ініціативи під час президентства в Раді Європи у другому півріччі 2012 року.
Також під час зазначеної зустрічі Президентів були підписані наступні двосторонні договори та меморандум, спрямовані на посилення співробітництва між двома країнами:
(i) Угода між Урядом Республіки Кіпр та Урядом України про економічне, наукове, технічне та промислове співробітництво;
(ii) Угода між Урядом Республіки Кіпр та Урядом України про співробітництво у сфері безпеки;
(iii) Угода між Урядом Республіки Кіпр та Урядом України про міжнародний шляховий транспорт;
(iv) Угода між Урядом Республіки Кіпр та Урядом України про взаємний захист інформації;
(v) Меморандум про порозуміння між Міністерством закордонних справ Республіки Кіпр та Міністерством закордонних справ України про співробітництво по питаннях, пов’язаних з Європейським Союзом.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України ініціює зміни до чинного законодавства з метою покращення процедури державної реєстрації іноземних інвестицій в Україні
7 липня 2011 року Міністерство економічного розвитку і торгівлі України опублікувало на своєму офіційному веб-сайті Проект закону “Про внесення змін до статті 13 Закону України “Про режим іноземного інвестування”. Проект змінює статтю 13 Закону України “Про режим іноземного інвестування”, яка встановлює строк, протягом якого необхідно здійснити державну реєстрацію іноземних інвестицій (у тому числі перереєстрацію у випадку зміни права власності на таку інвестицію та скасування реєстрації у випадку репатріації інвестиції).
Нагадуємо, що станом на сьогодні іноземні інвестиції підлягають державній реєстрації в Україні протягом 3 робочих днів після їх здійснення. В свою чергу, проект збільшує зазначений строк до 30 календарних днів з дати здійснення інвестиції. Проект також встановлює вимоги до реєстрації передачі права власності на інвестицію між нерезидентами та процедуру репатріації іноземних інвестицій. Реєстрація передачі інвестиції або факту її репатріації повинна здійснюватися також протягом 30 календарних дій після вчинення відповідних дій. Слід звернути увагу, що зазначений строк передбачено лише для іноземних інвесторів, у той час, як компетентні українські державні органи зобов’язані зареєструвати інвестицію протягом 3 днів після подачі інвестором відповідної заяви.
Прем’єр-Міністр України, пан Азаров, доручив розробити програму підтримки експорту та імпортозаміщення
Прем’єр-Міністр України, пан Азаров, доручив Міністерству економічного розвитку та торгівлі України подати на розгляд уряду комплексну програму підтримки експорту та імпортозаміщення до 1 вересня 2011 року. Пан Азаров підкреслив, що Україна має негативне зовнішньоторговельне сальдо через зростання цін на газ і нафту. З огляду на це, Прем’єр-Міністр України наголосив, що Україні необхідно вживати заходи для виправлення торгового балансу.
УКРАЇНА І СОТ
Орган з вирішення спорів створив групу експертів для вирішення торгового спору між Молдовою та Україною [1]
20 липня 2011 року на регулярному засіданні Орган з вирішення спорів створив групу експертів для вирішення торгового спору між Молдовою і Україною щодо податків на алкогольні напої. Відповідно до інформації Секретаріату СОТ Україна зазначила, що клопотання Молдови про створення групи експертів було надано в період обміну інформацією між сторонами спору. Додатково Китай, ЄС, Колумбія та США зарезервували права третьої особи.
Нагадуємо, що через декілька тижнів після того, як Україна подала клопотання про проведення консультацій з Молдовою щодо екологічного збору, у березні 2011 року Молдова подала клопотання про консультації з Україною щодо застосування останньою акцизного податку до алкогольних напоїв. У лютому 2011 року, Заступник Міністра економіки Молдови, Октавіан Калмик, сказав: “Молдова планує синхронізувати розгляд у рамках СОТ питання стягнення екологічного збору з виробників соку та пива у Молдові та проблеми високих акцизних податків на молдавські алкогольні напої.” [2]
Розіслано звіт групи експертів за результатами розгляду спору у справі Китай – Сировина
5 липня 2011 року СОТ розіслав звіт групи експертів у справі “Китай — Заходи, пов’язані з експортом різної сировини” (D394, D395 та D398), ініційовану США, ЄС та Мексикою. Заявники ставили під сумнів відповідність вимогам СОТ 4 типів експортних обмежень, застосовуваних Китаєм до певної сировини. В основному заявники заявляли, що такі заходи призводять до підвищення цін на сировину на світових ринках та надають китайським виробникам істотні переваги.
Група експертів досягла наступних висновків:
(i) Експортні мита, застосовані Китаєм, не відповідають зобов’язанням, взятим у протоколі про вступ до СОТ;
(ii) Експортні квоти, застосовані Китаєм, не відповідають правилам СОТ;
(iii) Окремі аспекти режиму експортного ліцензування, запровадженого Китаєм, було кваліфіковано як такі, що порушують правила СОТ.
Слід відзначити, що Китай може повідомити Орган з вирішення спорів про свій намір оскаржити в апеляційному порядку певні висновки зазначеного звіту протягом 60 днів з дати розсилки звіту групи експертів.
РЕГІОНАЛЬНА ЛІБЕРАЛІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ
Переговори між Україною та ЄС щодо Угоди про асоціацію [3]
За інформацією прес-служби Президента України 20 жовтня 2011 року Президент України, пан Янукович, відвідає Брюссель для того, щоб досягти політичних домовленостей, необхідних для завершення переговорів щодо Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом. Президент України проінформував, що він сподівається на підтримку Президента Європейської Комісії, пана Барросо, у зазначених намірах.
Окрім того, пан Янукович зазначив, що українська сторона надала Європейській Комісії звіт про реалізацію першої стадії Плану дій по лібералізації візового режиму у червні. Президент України сподівається, що “Європейська Комісія досягне позитивних висновків про виконання першої стадії документу українською стороною. Ми також сподіваємося, що інші країни-члени приймуть політичне рішення про перехід до другої стадії реалізації плану дій до кінця цього року”.
Переговори між Україною та ЄС щодо зони вільної торгівлі [4]
Наступний раунд переговорів щодо створення зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, запланований на вересень 2011 року, буде “серйозним етапом для підбиття підсумків”, зазначив голова української делегації, пан Пятницький, після переговорів щодо зони вільної торгівлі в Брюсселі 12 липня 2011 року.
Він уточнив, що сторони домовились перенести раніше заплановані переговори з 26 вересня на 19 вересня.
Також він відзначив, що Київ та Брюссель “вже знайшли спільне бачення” по всіх основних питаннях, які залишалися відкритими. “Ми працюємо на те, щоб у максимально короткі терміни зачистити решту питань”, відзначив пан Пятницький, додаючи, що Україна серйозно налаштована завершити всю роботу до кінця цього року.
Додатково пан Пятницький зауважив, що напередодні консультацій у Брюсселі в Іспанії відбулася зустріч за участю офіційних представників Києва, Брюсселя і представників бізнесу, в рамках якої обговорювалося питання географічних назв, що використовуються для харчової продукції. Пан Пятницький відзначив, що сторони перейшли “у практичну площину формування плану технічної допомоги”. Для того, щоб підготувати такий план будуть залучені українські та європейські експерти, а також представники бізнесу, які визначать конкретну допомогу для конкретних компаній.
Окрім того, відповідно до інформації департаменту інформаційної політики Міністерства закордонних справ України в середині липня під час зустрічі Міністра закордонних справ України, пана Грищенко, з єврокомісаром з питань торгівлі, паном Де Гучт, у Брюсселі, сторони погодились досягти згоди щодо всіх істотних положень договору про вільну торгівлю до кінця вересня, а саме: до Саміту східного партнерства, який відбудеться 29 вересня 2011 року.
Останні події у відносинах з Митним союзом
8 липня 2011 року делегація Україна передала Росії пропозиції щодо співпраці з Митним Союзом в рамках Єдиного Економічного Простору (Росія, Білорусь, Казахстан) у форматі «3+1».
На початку липня Президент України, пан Янукович, провів прес-конференцію, під час якої він зокрема обговорював питання, пов’язані з відносинами між Україною та Митним Союзом. Так, пан Янукович сказав: “Запропонована нами формула «3+1» є нашою стратегією, вона покладена в основу національного прагматизму нашої зовнішньої політики. Тому ми зараз переконуємо наших партнерів, що та договірна база, яка побудована на двохсторонньому рівні між Росією, Білорусією і Казахстаном, повинна бути перенесена, як мінімум, у формулу «3+1»”.
11 липня Прем'єр-міністр Російської Федерації, Володимир Путін, повідомив, що російські урядові експерти активно працюють над запропонованим Україною варіантом. Проте, на сьогодні жодної офіційної відповіді від російської сторони з цього питання не надходило.
ЗАХОДИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило проект постанови Кабінету Міністрів України про застосування ліцензування та квот до імпорту автомобілів з Узбекистану
7 липня 2011 року Міністерство економічного розвитку та торгівлі України оприлюднило на своєму офіційному веб-сайті Проект постанови Кабінету Міністрів України “Про застосування квот та режиму ліцензування до автомобілів походженням з Республіки Узбекистан на 2011-2014 роки”.
Провівши антидискримінаційне розслідування, ініційоване Асоціацією українських автомобілевиробників “Укравтопром”, Міністерство встановило наявність дискримінаційних та/або недружніх дій з боку Узбекистану по відношенню до автомобілів, імпортованих з України. Зокрема законодавство Узбекистану встановлює акцизний податок для автомобілів, імпортованих з України, у розмірі, який майже у 14 разів перевищує аналогічний податок, який застосовується до російських автомобілів та у 2,4 рази перевищує податок, який застосовується до узбецьких автомобілів. За результатами такого розслідування 30 червня 2011 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі прийняла рішення, яким встановила факт дискримінації українських автомобілів в Узбекистані та рекомендувала Кабінету Міністрів України застосувати квоти та ліцензування автомобілів, що імпортуються в Україну з Узбекистану.
Проект постанови спрямований на імплементацію зазначеного рішення Комісії та запроваджує квоти для автомобілів, що імпортуються з Узбекистану та класифікуються за наступними кодами УКТ ЗЕД.
Автомобілі, імпортовані з Узбекистану |
Строк застосування квот |
Код згідно з УКТ ЗЕД |
Квоти, штук |
Автомобiлi легковi та iншi моторні транспортнi засоби, призначенi головним чином для перевезення людей (крiм моторних транспортних засобів товарної позицiї 8702), включаючи вантажопасажирськi автомобiлi-фургони та гоночнi автомобiлi: з робочим об’ємом цилiндрів двигуна не бiльш як 1 000 см3, двигуна понад 1 000 см3, але не бiльш як 1 500 см3, понад 1 500 см3, але не бiльш як 3 000 см3. | 01.08.2011 − 31.07.2012 | 8703 21 10 00 | 1 |
8703 22 10 00 | 1 | ||
8703 23 19 10 | 1 | ||
01.08.2012 − 31.07.2013 | 8703 21 10 00 | 1 | |
8703 22 10 00 | 1 | ||
8703 23 19 10 | 1 | ||
01.08.2013 − 31.07.2014 | 8703 21 10 00 | 1 | |
8703 22 10 00 | 1 | ||
8703 23 19 10 | 1 |
Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ініціювала проміжний перегляд антидемпінгових заходів, застосованих до імпорту стрілочних переводів
2 липня 2011 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі опублікувала офіційне повідомлення про порушення проміжного перегляду антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну стрілочних переводів виробництва ВАТ "Муромський стрілочний завод" походженням з Російської Федерації.
Нагадуємо, що зазначені антидемпінгові заходи вперше були застосовані до імпорту стрілочних переводів походженням з Російської Федерації відповідно до рішення Комісії від 5 липня 2002 року строком на 5 років та в подальшому 29 листопада 2008 року були продовжені Комісією ще на 5 років.
ОБМЕЖЕННЯ ІМПОРТУ
Митний Союз застосував імпортні обмеження до товарів тваринного походження з України
Митний Союз запровадив тимчасові обмеження щодо імпорту товарів тваринного походження для 28 українських компаній. Зазначені імпортні обмеження були застосовані після того, як національні ветеринарні служби Росії, Білорусі та Казахстану проінспектували зацікавлені українські компанії, які не змогли довести відповідність продукції ветеринарним та санітарним вимогам. Зазначені обмеження будуть діяти протягом 1 місяця, доки компетентні українські органи не нададуть документи, що підтверджують усунення виявлених недоліків та гарантії, що товари повністю відповідають ветеринарним та санітарним вимогам, передбаченим у Митному Союзі. Разом з цим, до 3 українських компаній зазначені обмеження не застосовуються, однак, незважаючи на це, вони все-одно зобов’язані надати відповідні документи протягом 1 місяця.
Україна застосувала імпортні обмеження до певних овочів
7 липня 2011 року Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України оголосила про запровадження тимчасової заборони щодо імпорту окремих овочів походження з ЄС без офіційного документа про проведені дослідження на бактерії групи кишкової палички. Серед цих продуктів картопля, помідори, цибуля, капуста, морква, буряк, огірки, бобові та деякі інші. Таке рішення ухвалено Міністерством аграрної політики та продовольства України та Головною державною інспекцією з карантину рослин з метою попередження ввезення на територію України небезпечних продуктів рослинного походження.
МИТНІ НОВИНИ
Контроль непродовольчих товарів митними органами
Державна митна служба України в листі № 16/1-16.3/656-ЕП від 4 липня 2011 року вказала підстави для проведення митними органами державного контролю нехарчової продукції відповідно до ст. 37 Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції”.
Згідно із зазначеним листом такий контроль може бути здійснений лише в трьої випадках: 1) відповідно до секторальних планів ринкового нагляду, 2) в разі отримання за допомогою системи оперативного взаємного сповіщення інформації про продукцію, що представляє серйозний ризик, 3) за повідомленнями органів ринкового нагляду про продукцію,що не відповідає встановленим вимогам.
Деякі види обладнання звільнено від ввізного мита і ПДВ
8 липня 2011 року Верховна Рада України ухвалила Закон України "Про внесення зміни до статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф", що звільняє аеропорти міст, які приймають "Євро-2012", від сплати ввізного мита при закупівлі обладнання, необхідного для будівництва аеродромів, термінальних комплексів і наземного обслуговування.
Згідно з положеннями Закону до 1 вересня 2012 року звільняються від оподаткування ввізним митом наступні товари (крім підакцизних): (а) які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних організацій цивільної авіації, та (б) які ввозяться на митну територію України в митному режимі імпорту з метою їх використання для будівництва та оснащення аеропортів, що є об'єктами фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.
Крім того, зазначений Закон вніс зміни до розділу ХХ Податкового кодексу України, відповідно до яких операції з ввезення зазначених товарів на митну територію України до 1 вересня 2012 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України пропонує відмінити обов'язкову реєстрацію декларацій виробника про відповідність
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготовлено Проект закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо відміни реєстрації декларації виробника про відповідність» (№ 9029, зареєстрований 21 липня 2011 року), який передбачає скасування вимоги про обов'язкову реєстрацію декларацій про відповідність.
Автори зазначеного законопроекту вважають, що реєстрація виробниками декларацій про відповідність суперечить зобов'язанням України, взятим при вступі до Світової організації торгівлі, а також європейському праву і призводить до невиправданих втрат компаніями часу та коштів.
ВАЛЮТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
Уточнено деякі аспекти валютного регулювання
У зв’язку з розвитком електронного декларування в Україні Національний банк України своїм листом від 16 липня 2010 № 28-310/22НБ-12269 роз’яснив окремі аспекти застосування Інструкції про порядок здійснення контролю за експортними, імпортними операціями, затвердженої постановою Правління Національного Банку України від 24 березня 1999 року № 136, в частині використання електронної вантажно-митної декларації (ВМД) як підстави для зняття банками з валютного контролю експортних (імпортних) операцій суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності України.
В Листі було відзначено, що в Інструкції № 136 не зазначений вид носія даних ВМД та реєстрів ВМД - паперова чи електронна форма, що вже давно дозволило банкам перейти на отримання та використання реєстрів ВМД виключно в електронній формі без внесення змін до зазначеної Інструкції № 136. А отже, банки можуть використовувати ВМД в електронній формі.
Нові правила валютного контролю
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України оприлюднило Проект закону «Про валютне регулювання і валютний контроль», який покликаний захистити "економічну безпеку країни" і "продовжити поступову лібералізацію валютного законодавства".
Законопроект дозволяє міжнародним системам грошових переказів відправляти іноземну валюту за кордон, при цьому забороняючи здійснювати такі операції в межах країни. Експерти вважають це положення дискримінаційним, оскільки воно суперечить законодавчій нормі, що нерезиденти та резиденти повинні мати однакові права.
Законопроект також зобов'язує зафіксувати всі ціни на товари, що продаються на внутрішньому ринку, виключно в гривні. Використання будь-яких еквівалентів в іноземній валюті забороняється.
Незважаючи на те що Законопроект спрямований на захист гривні, Міністерство пропонує захистити права банків, що видають валютні кредити, чітко врегулювавши, що при наявності генеральної ліцензії Національного Банку України не має необхідності отримувати індивідуальну ліцензію. Річ у тім, що раніше суди визнавали незаконними валютні позики, видані без індивідуальної ліцензії.
Ключовою нормою Законопроекту є розширення повноважень Національного Банку України, а саме: у разі виникнення проблем платіжного балансу, Національний Банк України зможе зобов'язати всіх резидентів продавати до 50% валютної виручки, одержаної від нерезидентів. Таке рішення може бути прийняте на термін до 6 місяців. Експерти відзначають, що така норма не має аналогів в країнах ЄС і викличе критику МВФ. Вони допускають можливість прийняття такого рішення тільки як екстреного заходу, а тому закликають прописати чіткі критерії введення обов'язкового продажу валюти.
ТРАНСПОРТ
Уряд України схвалив угоду з Туреччиною про організацію міжнародного прямого вантажного залізнично-поромного сполучення
6 липня 2011 року Кабінет Міністрів України схвалив Угоду між Україною та Турецькою Республікою про організацію міжнародного прямого вантажного залізнично-поромного сполучення, підписану сторонами 25 січня 2011 року. Положення Угоди визначають порядок здійснення рейсів поромів між портами обох держав, а також передбачають проведення сторонами узгодженої тарифної політики та розробку у подальшому спільних правил експлуатації, технічного обслуговування, подачі та використання вантажних вагонів.
ЛІКАРСЬКІ ЗАСОБИ ТА ФАРМАЦЕВТИКА
Заборона реклами ліків знову на порядку денному
6 липня 2011 року на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я, серед інших питань, розглядався Проект закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів у сфері охорони здоров’я (щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів, харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок)» (№ 7007, зареєстрований 21 липня 2011), що наразі готується до другого читання.
Законопроект передбачає заборону реклами лікарських засобів (як рецептурних, так і безрецептурних). При цьому інформація про лікарські засоби надаватиметься виключно у спеціалізованих виданнях, призначених для медичних закладів та лікарів, а також у матеріалах, які розповсюджуються на спеціалізованих семінарах, конференціях, симпозіумах із медичної тематики.
Комітет Верховної Ради України з питань охорони здоров’я одноголосно рекомендував парламенту затвердити цей Законопроект у другому читанні і в цілому.
В Україні може бути введено державне регулювання цін на ліки
20 липня 2011 року на прес-конференції в Києві Голова Державної служби України з лікарських препаратів і контролю за наркотиками, Олексій Соловйов, заявив, що Україна планує ввести державне регулювання цін на ліки. Незважаючи на те, що, за його словами, наразі ще немає жодного законопроекту з даного питання, Міністерство охорони здоров'я України, Державної служби України з лікарських препаратів і контролю за наркотиками та робоча група при Кабінеті Міністрів України працюють над цим завданням.
Пан Соловйов також зазначив, що ціни на ліки регулюються державами в усіх європейських країнах, крім Німеччини, Данії та Норвегії. Він також додав, що відповідно до загальноприйнятої практики від стадії обговорення до розробки проектів документів, проходить досить невеликий період часу.
Скорочено перелік виробів медичного призначення, звільнених від ПДВ
Постанова Кабінету Міністрів України «Про перелік виробів медичного призначення, операції з постачання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість» № 785 від 9 червня 2011 року вступила в силу з 1 серпня 2011 року. Зазначена Постанова скоротила перелік виробів медичного призначення, операції з постачання яких звільняються від оподаткування податком на додану вартість, та визнала такими, що втратили чинність всі попередні постанови з цього питання (в т.ч. постанову Кабінету Міністрів України № 1949).
Операції з реалізації виробів медичного призначення, які не увійшли до Переліку, оподатковуються у загальному порядку за ставкою 20 %
ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ
Спрощення умов доступу на ринок телекомунікаційних послуг
Президент підписав Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо спрощення умов доступу на ринок телекомунікаційних послуг» № 3566-VI від 5 липня 2011 року.
Документ скасовує вимоги щодо ліцензування окремих видів діяльності у сфері телекомунікацій, встановлює порядок реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності, що мають намір здійснювати діяльність у телекомунікаційній галузі та ін.
Серед іншого, зазначений Закон скасовує вимогу щодо отримання дозволів Українського державного центру радіочастот на реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, ввезених з-за кордону. Натомість такі імпортовані товари, що експлуатуються та реалізуються в Україні, повинні мати документ про підтвердження їх відповідності стандартам та бути промаркованими обліковими марками, що підтверджують законність їх ввезення, реалізації та експлуатації в Україні і забезпечують контроль за їх обігом. Порядок маркування радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, а також розмір плати за таке маркування встановить Кабінет Міністрів України.
ІНКОТЕРМС
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України надало свої коментарі щодо ІНКОТЕРМС
Своїм листом від 10 червня 2011 року № 4201-24/939 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України роз’яснило, що суб'єкти господарської діяльності можуть укладати комерційні контракти, використовуючи при цьому правила ІНКОТЕРМС у будь-якій редакції, на свій власний розсуд.
Додатково Міністерство уточнює, що резиденти зобов’язані використовувати правила ІНКОТЕРМС під час здійснення зовнішньоекономічних операцій поставки (купівлі-продажу) товарів. Водночас чинним законодавством України не передбачено відповідальність учасників господарських відносин за невикористання правил ІНКОТЕРМС в договорах поставки (купівлі-продажу), укладених між вітчизняними підприємствами.
ІНШІ НОВИНИ
Пан Пятницький, заступник Міністра економічного розвитку та торгівлі України, змінив свою посаду
18 липня 2011 року пана Пятницького було звільнено з посади заступника Міністра економічного розвитку та торгівлі України Указом Президента України № 757/2011. Зазначені зміни відбулися в рамках адміністративної реформи, розпочатої нещодавно Президентом України. У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України пан Пятницький відповідав за питання міжнародної торгівлі та очолював переговорну групу під час вступу України до СОТ. Одночасно, пана Пятницького було призначено на посаду урядового уповноваженого з питань європейської інтеграції Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 662-р від 13 липня 2011 року. На разі остаточно не зрозуміло, якою компетенцією буде наділено пана Пятницького на новій посаді.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України готове до обговорення важливих питань на власній сторінці Facebook
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України та перший Віце-Прем’єр-Міністер, пан Клюєв, повідомили у своєму блозі, що Міністерство зареєструвало власну сторінку Facebook. Відвідувачі такої сторінки будуть ознайомлюватися з новинами про діяльність Міністерства та матимуть можливість обговорювати урядову політику у сфері економіки та отримувати коментарі від експертів Міністерства.
--------------------------------------------------------
[1] http://www.wto.org/english/news_e/news11_e/dsb_20jul11_e.htm
[2] http://ictsd.org/i/news/bridgesweekly/110903/
[3] Interfax новини
[4] Based on Interfax Ukraine news
Якщо ви хочете регулярно отримувати інформацію про нові випуски електронною поштою, просимо надіслати повідомлення з позначкою «ОТРИМУВАТИ НОВИНИ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ» на адресу [email protected]